top of page

Servicemedewerker

Ter versterking van ons service-team zijn wij per direct op zoek naar: Servicemedewerker

Over Sanibell

Sanibell is een jong, dynamisch, modern en sterk groeiend bedrijf dat badkamermeubelen en wastafels ontwerpt, ontwikkelt en fabriceert voor de sanitairmarkt in heel veel Europese landen. Productontwikkeling, kwaliteit, innovatiekracht en de snelle leveringen uit voorraad zijn de hoekstenen van het succes van de onderneming. De bedrijfsstrategie is gebaseerd op kwaliteit, betrouwbaarheid, service en voorraad. De bedrijfscultuur kenmerkt zich als energiek, hardwerkend, saamhorig en open. Van alle werknemers wordt verwacht dat ze zelfstandig werken en verantwoordelijkheid tonen bij de uitoefening van hun taken.

Om de groei van onze interne organisatie bij te blijven houden zijn we op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega die ons gaat helpen met het beantwoorden en afhandelen van de telefonische en per mail binnenkomende servicevragen. Natuurlijk doe jij dit op een klantvriendelijke wijze en met een verantwoordelijke werkhouding.

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden starten hier vanzelfsprekend met een goede ‘ training on the job’ en omvatten:

Jouw werkzaamheden als servicemedewerker:

  • Telefonie; Aannemen van binnenkomende telefoontjes en te woord staan van klanten met soms moeilijke vragen, klachten of wijzigingsverzoeken.

  • E-mails verwerken; het service gericht afhandelen en archiveren van binnenkomende e-mails in het servicesysteem.

  • Orderverwerking; Orders aanmaken om nieuwe producten te leveren voor service.

  • Afhandelen en registreren van gemelde klachten met als doel bij te dragen aan een verbeterde productie en of optimaliseren van de informatiedragers van Sanibell.

  • Je rapporteert aan het “Hoofd Service & Aftersales”.

Jouw profiel als servicemedewerker:

  •  Een teamplayer; Je werkt graag binnen een hecht team en wilt doelen met elkaar halen.

  • Oplossingsgericht; Je vindt oplossingen waar mogelijk, maar staat ook op je strepen als het nodig is.

  • Klachtgericht; Je onderzoekt wensen en behoeften van de klanten en handelt hiernaar met in ogenschouw het lange termijn belang van Sanibell. Je anticipeert op behoeften van klanten en geeft hoge prioriteit aan servicebereidheid en klanttevredenheid om deze lange termijn doelen veilig te stellen.

  • Leergierig; Je wilt je ontwikkelen. Denk hierbij aan het opdoen van (technische) kennis over de producten, het leren kennen van de wensen en behoeften van de klant. Het meebouwen aan een optimaal service systeem en verbeteringen aan huidige producten en informatie dragers waar nodig.

  • Als je bovenstaande bent? Beschik je dan eventueel ook over enige technische en / of commerciële kennis of kennis van de sanitair markt? Dat heb je onze voorkeur

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en bent communicatief vaardig en niet bang om te bellen of door te vragen.

 

Wat bieden wij?

  • Een goed marktconform salaris;

  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;

  • Secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Een leuk bedrijf waar een informele werksfeer heerst;

  • Ruimte om te groeien en te leren;

  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);

  • Leuke uitjes en gezellige borrels.

Sollicitatie en informatie
Vindt dat deze functie helemaal bij jou past? Solliciteer dan snel via onderstaande knop met jouw motivatiemail met cv naar:

vacature@sanibell.nl t.a.v. Robert Collé.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

bottom of page