ICT Beheerder

ICT beheerder gezocht bij Sanibell in Oud-Beijerland

Ga jij er voor zorgen dat de automatiseringsprocessen binnen ons bedrijf nog beter en efficiënter gaan verlopen. Zie jij constant verbetermogelijkheden en durf jij die zaken proactief aan te pakken. 

Ben jij per direct minimaal 4 dagen per week beschikbaar dan is het belangrijk om snel te reageren!

Wat ga je precies bij Sanibell doen?

Sanibell is een snelgroeiende onderneming op sanitairgebied.  In Oud-Beijerland werken ze met circa 50 medewerkers. De bedrijfscultuur kenmerkt zich als energiek, hardwerkend, saamhorig en open. Van alle werknemers wordt verwacht dat ze zelfstandig werken en verantwoordelijkheid tonen bij de uitoefening van hun taken.

Als ICT Beheerder ben jij medeverantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren van het netwerk, de infrastructuur en de automatisering van de dagelijkse administratieve processen. Maar ook de processen van de toekomst. Want de groei van de onderneming zorgt voor een constante behoefte aan automatisering. In deze allround functie ga je voor kwaliteit. Je hebt geen team onder je werken, jouw directe collega’s zijn de collega’s op het kantoor (de interne klant). 

Als we jouw werkweek in taken zouden verdelen dan

  • Geef je antwoorden op automatiseringsvragen uit de onderneming;

  • Bedenk je nieuwe oplossingen voor automatiseringsvraagstukken  en breng je zo nodig verbeteringen en optimalisaties aan in de systemen;

  • Zorg je voor een veilige automatiseringsomgeving; 

  • Doe je kleinschalig onderhoud op het gebied van hardware, randapparatuur, bekabeling, wireless en security;

  • Treed je daadkrachtig op bij lastige vraagstukken;

  • Overleg je met externe automatiseringspartners over het dagelijkse reilen en zeilen;

  • Onderhoud je de contacten leveranciers op het gebied van automatisering;

  • Dagelijks contact met de verschillende afdelingen;

  • Voer je controle uit op de werking van de gebruikte systemen;

Wat wij bieden

  • Een fijne en gezellige werkomgeving in Oud-Beijerland;

  • Een zelfstandige baan met veel verantwoordelijkheid;

  • Een jonge afdeling waar je jouw ideeën kan doorvoeren;

  • Een prima salaris o.b.v. een (minimaal) 32- 40 urige werkweek (gebaseerd op ervaring);

  • Opname in pensioenfonds;

  • Een baan met toekomst en doorgroeimogelijkheden;

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. opleidingsmogelijkheden.

Wat wij vragen

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau; 

  • Je bent een teamplayer;

  • Je hebt technisch inzicht en kan daadkrachtig en zelfstandig handelen;

  • Je bent vaardig in communicatie met gebruikers en leveranciers;

  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je bent zelfstandig en hebt oog voor details;

  • Je werkt nauwkeurig en je spreekt en schrijft Nederlands;

  • Je bent op zoek naar een baan voor langere tijd.

Solliciteren

Ben jij de kandidaat die wij zoeken voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Solliciteer dan direct. Een hele uitgebreide brief is helemaal niet nodig. Wel handig is een CV want dan krijgen we een goed inzicht van wat je kan en zou willen. Stuur dit zo spoedig mogelijk op en dan nemen wij contact met je op! Dan praten we gewoon verder tijdens een kop koffie maar dat kan ook in eerste instantie via de telefoon. Voor meer informatie mag je ons gewoon bellen, vraag dan naar Robert Collé: 0186 – 657 347 en anders zie we jouw sollicitatie graag in onze mailbox: administratie@sanibell.nl

Sanibell B.V.

Ferrarilaan 8

3261 NC Oud-Beijerland

(bij Rotterdam)

Nederland


Tel: +31 (0) 186 65 73 47

Openingstijden:

Ma t/m vr: 8:30 tot 17:00

K.V.K: 24396319

BTW:  NL816022756B01

Volg ons op social media

facebook-64.png
instagram-64.png
pinterest-64.png