Voor onze afdeling administratie/boekhouding zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie:

(Financieel) Administratief Medewerker [fulltime]

Ben jij structureel en ga je zeer nauwkeurig te werk? Heb je daarnaast een klantgerichte houding en beschik je over goede communicatieve vaardigheden? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor je!

Over ons

Sanibell ontwerpt, ontwikkelt en fabriceert badkamermeubelen en wastafels voor de (inter)nationale sanitairmarkt. Productontwikkeling, kwaliteit, innovatiekracht en de leveringen uit voorraad zijn de hoekstenen van het succes van de onderneming.

Onze bedrijfsstrategie is gebaseerd op kwaliteit, betrouwbaarheid, service en voorraad. Sanibell is uitgegroeid tot een van de belangrijkste leveranciers in Nederland en een speler van formaat in de omringende landen. We zijn opgericht in 1978 en hebben inmiddels bijna 100 medewerkers.

De functie

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor:

  • Debiteuren- en crediteurenbeheer;

  • Facturatie;

  • Verwerken van in- en uitgaande betalingen;

  • Het controleren en verwerken van inkoopfacturen;

  • Archiveren;

  • Alle dagelijkse voorkomende administratieve en financiële taken.

Jouw profiel

  • Je hebt enige ervaring in een soortgelijke functie;

  • Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend en Engels daarnaast is een pré;

  • Je bent analytisch, nauwkeurig, zelfstandig en verantwoordelijk;

  • Je bent op korte termijn fulltime beschikbaar (40 uur per week).

Daarnaast is het belangrijk dat je punctueel bent en beschikt over een flexibele en proactieve werkhouding met een

hands-on mentaliteit. Kan je goed zelfstandig werken? Dan pas jij waarschijnlijk heel goed bij deze functie!

Solliciteren

Heb je interesse deze functie en wil je graag solliciteren?

Solliciteer via onderstaande knop naar administratie@sanibell.nl t.a.v. Paul Collé met jouw motivatiemail en cv.

Voor meer informatie over Sanibell en deze functie kan je natuurlijk ook eerst even bellen:

0186 - 657 347.  Vraag dan naar Paul Collé.